1 Eylül 2012 Cumartesi

* DÜĞÜN ANI DEFTERLERİ

                           
                               Anı Defteri Resimleri           
               anı defteri   
                               

       

                          


                                              


                     
                                                 
 




                      



                            



                                  
            

        

        
                 
                 
                 Ani_Defteri(16).jpg

9 yorum:

  1. ilk resim çok hoş diğer kuklanızdan anı defteride değişik ve orjinal olmuş birde cnm şu kelime doğrulamayı kaldırırsan sevinirim 4. ye şifre yanlış giriyorum çok sıkıntı yorum yazarken:))

    YanıtlaSil
  2. tesekkurler tatlim

    tamam canim uyarman iyi oldu cunku haberim yoktu dogrulama sordugundan tekrar tesekkurler

    YanıtlaSil
  3. buradaki ürünleri nasıl alacağız?

    YanıtlaSil
  4. canım burada paylastıgım ürünler fikir edınmek amaclı begendım ürünler satış yapmıyorum yanı üzgünüm :(

    YanıtlaSil
  5. ne saçma birşey satış yapmıyorsunuz ama bu kadar çok güzel şeyleri koymuşsunuz. bence satışta yapmanız daha mantıklı olur..

    YanıtlaSil
  6. En üsttekinee bayıldıııım :) çoook şekeer :)

    YanıtlaSil
  7. Bencede çok mantıklı ve çok beğendim:)

    YanıtlaSil
  8. Ikinci ve ucuncu cok guzelmis :)

    YanıtlaSil
  9. ayrıntılar gerçekte olanlardan çok daha önemlidir benim için ve hepsi birbirinden hoş:) çok iç açıcı bir blogunuz var, ben de bloguma beklerim:)

    YanıtlaSil